جواب خداحافظی ...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



چگونه بگذرم از عشق،از دلبستگی هایم؟
چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم؟
خداحافظ،بدون تو گمان کردی که می مانم
خداحافظ،بدون من یقین دارم که می مانی!!!
واپسین لحظه دیدار،منو دست گریه نسپار،توی تردید شب خدا نگهدار،

اگه خوابم اگه بیدار،تو ی این فرصت تکرار،بگو عاشقی برای آخرین بار

 

______________

هنوز نیامده ای خداحافظ؟تقصیر تو نیست،همیشه همین گونه بوده،

بـرو اما من پشت سرت نه دست که دل تکان می دهم

______________

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ
مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ
مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را
برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

______________

خداحافظ ای ماه شبهای تارم
خداحافظ ای درد جانسوز جانم
خداحافظ ای عشق روزای خوبم
خداحافظ ای شور و شوق حضورم

______________

آمدی چه زیبـا،گفتم دوستت دارم چه صادقانه،پذیرفتی چه فریبنده،

نیازمندت شدم چه حقیرانه،به خاطر یک کلمه مرا ترک کردی چه ناجوانمردانه،

واژه غریب خداحافظ به میان آمد چه بی رحمانه،و من سوختم چه عاشقانه،

______________

می گویم سلام،هیچکس جوابم را نمیدهد،پس خدانگهدار می گویم

شاید از سر اتفاق،یک نفر دست هایش تکان بخورد

______________

شرر زدی جگرم،نازنین خداحافظ
شکست بال و پرم،نازنین خداحافظ
دوان به سوی توبودم،که از جفا تیری
زد عشق بر کمرم،نازنین خداحافظ

_____________

برو باشد ولی من هم خدا و عالمی دارم،

من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم،

ببین یک خواهشی دارم مرا در خود کمی حل کن،

نگو رفتم خداحافظ کمی دیگر معطل کن


بیخـودی متأسف نبـاش
تـو آمده بودی که بروی اصلا!
تـو چه می دانی چه ترسی ست
تـرس از کوچه ی بعد از خداحافظ؟

_____________

این قصه هم رسیده به پایان خداحافظ
جان شما و خاطره هامان خداحافظ
من میروم بدون تو اما دعایم کن
در اولین تراوش باران خداحافظ

_____________

خداحافظ بـرای تـو چه آسان بود
ولی قلب من از این واژه لرزان بود
خداحافظ بـرای تـو رهایی داشت
برای من غـم تلخ جـدایی داشت

_____________

طعم ِ خیس ِ اندوه و اتفاق ِ افتاده
یک… آه! …خداحافظ یک فاجعه ی ساده
خالی شدم از رویـا،حسی منو از من برد
یه سایه شبیه من،پشت پنجـره پــژمرد

_____________

خدا لعنت کند بر واژه ها حتی خداحافظ !
که یعنی آتشی افتاده در من با خداحافظ !
سکوت افتـاده مثل رعشه ای بر استخوان هایم
شبیه مـوج سـرد ساحل دریـا خـداحافظ

_____________

 

به همین سادگی رفتی
بی خداحافظ عزیـزم
سهم تو شد روز تازه
،سهم من اشک که بریزم
به همین سادگی کم شد
عمر گل بوته تـو دستم
گله از تـو نیست میدوم
خودم اینو از تـو خواستم
به جون ستاره هامون
تو عزیزتر از چشامی
هرجا هستی خوبو خوش باش
تا ابد بغض صدامی
تـورو محض لحظه هامون،
نشه باورت یه وقتی
که دوستت ندارم
اینو به خدا گفتم به سختی
من اگه دوستت نداشتم
پای غمهات نمی موندم
واست اینهمه ترانه از ته دل نمی خوندم
اگه گفتم برو خوبم
واسه این بود که میدیدم
داری آب میشی،می میری
اینو از همه شنیدم
دارم از دوریت می میرم
تا کنار من نسوزی
از دلم نمیری عمرم
نفسهامی که هنوزی
تورو محض خیره هامون
که نفس نفس خدا شد
از همون لحظه که رفتی
روحم از تنم جدا شد
توکه تنها نمیمونی
من تنها رو دعا کن
خاطراتمو نگه دار
اما دستامو رها کن
دست تو اول عشق
بسپارش به آخرین مرد
زنی که پشت یه دیوار
واسه چشمات گریه می کرد
گریه می کرد،گریه می کرد،گریه می کرد...
_____________
 
خدا حافظ برو عشقم برو که وقت پـروازه

بـرو که دیدن اشکات منو به گریه میندازه

نگاه کن آخر راهم نگاه کن آخر جادست

نمیشه بعد تو بوسید نمیشه بعد تو دل بست

منو تنها بذار اینجا تـو این روزای بی لبخند

که باید بی تو پرپرشه که باید از نگات دل کند

حلالـم کن اگـه میـــری اگـه دوری اگـه دورم

اگه با گریه می خندم حلالم کن که مجبورم

نگو عادت کنم بی تو که میدونی نمیتونم

که میدونی نفسهامو به دیدار تو مدیونم

فـدای عطر آغوشت برو که وقت پـروازه

بـرو که بدرقه داره منو به گریـه میندازه

برو عشقم خداحافظ برو تو گریه حلالم کن

خداحافظ بــرو اما عزیــز من حلالـم کن

_____________

مثل باران پاییـزی پس از تـو قسمت بـادم 

خداحافظ ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار
منو از خاطـره کم کن،تا ابـد خدا نگهدار ...


زیر آوار آخرین حرفت جا مانده ام !
لعنتی! نمی دانی *خداحافظت *چند ریشتر بود...!

 




:: موضوعات مرتبط: $M$ , مناسبت ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Bahram
ت : شنبه 31 فروردين 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com